Langkau ke kandungan utama

paranormal ep1

Assalammualaikom...

Okey, hmm.. hi pmbca blog ni.sebnarnya saya x tau nak tulis apa dlm blog ni sbb nilah kali pertama bloging..hehe.
So, hmm nk tulis apa ya?..ok mgkn saya akan mulakan dgn cerita2 yg disukai oleh rakyat Malaysia.
Seperti yg kita tau yg org Malaysia ni memng suka dgn cerita horror ataupun filem2 seram..aku guna bahasa kedah la noh..sbb cek org utara..skrg ni bnyk drama2 yg berunsurkan seram malah filem seram pon bnyk di pawagam. Genre horror ni memang famous kat mana2 negara pon. Filem seram ada dari negara eropah yg buat cerita nmpk real mcm hantu yg sebenar..uihh memang mengerikan..tapi bagi saya filem seram dari negara jiran Thailand memang menyeronokan.. kebanyakan kita semua taksub dgn filem atau drama genre ini. Walaupun kita ni takot tahap gaban pon tpj rasa suspen je dan nk tgok jugak hantu2 dlm.cerita begini..lepastu, haha pakat2 x tido malam la.. tak pon nak pi jamban mlm2 kena berteman dngn adik atau roommate..haha
Jadi, aku ada soalan.. macam mana kalau ampa tiba2 ternampak hantu atau pon makhluk yg sewaktu dengan nya?.. 
Apa yg ampa s

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

paranormal ep 2

Paranormal ep 2 Assalammualaikom ...  Hai lama aku x tulis sejak first cerita,  Maafkan aku sbb x consistent Namunn, aku nak ckp thanks kat org yg dah bca paranormal ep 1 walaupun x pahm.     Ok aku nak sambong cerita lepas, berbalik kpd soalan aku, mcm mna kalau ampa ampa sekalian tiba tiba dibukakn hijab biji mata ampa untuk melihat makhlok halus ciptaan Allah taala?    Ok straight to the point aku tulis ni sekadar ingin berkongsi kisah dan mana lau tau boleh femes bak kata sahabatku kak yah femess.. Sebenarnya, aku boleh melihat benda halus yakni sesuatu yg dipanggil hantu oleh org kita. Awat?? X caya??? X caya sudahh. Aku bukan mahukan kepercayaan ampa. Aku ni sangat sangat berani dari kecik, tahap keberanian aku tu hinggakan aku sanggop bukak luas2 mata ni melihat laluan.hutan gelap gelita hnya utk tengok rupa hantu, masa ayah aku drive keta ke satu2 tempat,dr rumah aku (kampung , kiri kanan hutan gelap). Aku akan cabar diri untuk cari hantu sepanjang perjal